zondag 17 maart 2013

dag van de zorg!

ben best een beetje fier op het feit dat ik een handje kon meehelpen met de dag van de zorg, vandaag, op mijn werk!
Chapeau voor het vele en mooie werk dat iedereen geleverd heeft om van deze dag zo'n succes te maken! Een grote dankjewel aan alle bezoekers...en het waren er velen!!!

Ondertussen ben ik hier thuis zo tussendoor wat aan het ineenfrutselen voor een nakende "feestdag"! Veel kan ik er echter nog niet over kwijt...maar geloof me, ik amuseer me ermee en laat jullie binnenkort wel wat méér meegenieten.

En... kijk 's wat ik vandaag nog van mijn schoonzusje kreeg...


lief uiltje hè! Ze knutselde het weer helemaal speciaal voor mij...omdat ze weet dat ik wel van uiltjes hou!

En dan nog goed nieuws: vriendin Marina blogde vandaag haar allereerste berichtje op haar gloednieuwe blog "vlinderknoopje"
ze verdient het om heel veel volgers te krijgen, want het is een superlieve dame die misschien zelfs al vaak op één van jullie blogs reageerde!


tot de volgende keer,
nog een fijne zondagavond

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uil... mooi gedaan van je schoonzus... nog bedankt om reclame te maken!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat uiltje is heel leuk. En ik moet het beamen, Marina is een schat, volgens mij gaat ze heel snel een pak volgertjes hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!