zondag 2 juni 2013

knoopjes

struinde vanmiddag onder een stralend zonnetje, een rommelmarkt af!
Niet mijn favourite bezigheid, maar als ik hier in blogland geconfronteerd wordt met jullie prachtige vondsten...gaat het bij mij zo heel af en toe ook eens kriebelen.
Dat was vandaag dus het geval!
Ik vertrok met niet al te grote verwachtingen, want eigenlijk wou ik voornamelijk mooie KNOPEN vinden.
En tot mijn grote verbazing vond ik in 2 kraampjes dit:

op de foto niet zo duidelijk te zien, maar er zitten er echt wel schonekes tussen  hoor :-)


Toen ik thuiskwam, kwamen deze lieverdjes ook uit mijn tas gekropen....

...zien ze er niet schattig uit?!
Ik heb al zo'n idee wat ik met die kapoentjes ga doen. Maar dat is voor later....

Nu eerst nog wat voorbereidingen treffen voor morgen...
want dan is het weer "KNAPPE KNOOPJES"-bijeenkomst !!!! JOEPIE!


6 opmerkingen:

  1. Hé, waren wij op dezelfde rommelmarkt misschien? Wij zijn Sneeuwwitje ook tegengekomen :-) Fijn dat je gevonden hebt wat je zocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh die parelmoer knoopjes die vind ik altijd zo mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen hoor! Die bloemenknoopjes in het midden zijn schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die knoopjes! Wat een prachtvondst zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie knoopjes... fijn dat we gisteren weer een beetje konden bijpraten bij de "Knappe Knoopjes"
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb ik dus niet het geduld voor, rondsnuisteren op een rommelmarkt. Maar als ik zo zie wat jullie allemaal vinden, ga ik er toch eens een gedacht moeten van maken! Mooie vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!