dinsdag 9 juli 2013

stand van zaken bij miekemoeche

de tijd vliegt !
en de laatste zomerse dagen nodigen niet bepaald uit om veel achter de pc te toeven...

maar omdat het alweer een tijdje geleden is dat jullie nog iets van mij hoorden, hier een korte up-date ;-)

-vorig weekend heerlijke mini-trip naar 't zeetje gedaan! Op bezoek geweest bij hele lieve vrienden van ons...het zonnetje scheen overvloedig....een pré-vakantiegevoel drong tot in het kleinste vezeltje door!
Onnodig jullie te vertellen dat het ongelooflijk goed deed, zeker?


te voet van Nieuwpoort-bad naar Nieuwpoort-stad, langs de vaargeul, ...kom je dit tegen....

prachtige zonsondergang, komt jammergenoeg maar half zo mooi uit op foto dan in reality!

En vandaag zette ik mij nog 's achter de naaimachine om zoon's opdracht ;-) in elkaar te krijgen.
zover zitten we al: deel 1 is klaar, en ik hoop maar dat alles naar de wens van de klant is :-)

rits aanhechten, links en rechts zitten 5 gleufjes voor de potloden

aan elkaar gestikt ziet het er zo uit aan de binnenkant, mét zacht, mals tussenflapje zodat de pennen/potloden zeker niet tegen elkaar kunnen schuren

en zo zit de buitenkant eruit, lelijk hè....maar geen nood, de bedoeling is dat er nog een gehaakt tasje rond komt te zitten. maar dat is deel 2 (waaraan ik nog moet beginnen)

Dus, op naar fase 2!


tot binnenkort!

6 opmerkingen:

  1. Wat IS dat in die vaargeul ?!?!
    Amai, dat is wel een prutswerkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in de vaargeul?....bootjes ;-)
      langs de vaargeul:één of ander kunstwerk met allemaal kleurrijke windvangers! Mooi hoor!

      Verwijderen
  2. Dat begint er al goed uit te zien - nog even en hij bestelt er meer bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. no no, ik voer effkes een bestelstop in voor hem ;-)) Komt altijd met van die "speciallekes" af, pffffffff

      Verwijderen
  3. Heerlijk zo'n uitstapje!. En wat fijn dat je zo handig bent met de naaimachine. In mijn badkamer pronkt al een poos die mooi tissuebox cover. Ook bewonder ik nog heel vaak de mooie ketting en pen die je voor mij maakte, <3
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!