zondag 8 april 2018

knit en knot



weken heb ik er naar uitgekeken, maar gisteren was het dan eindelijk zover!
Met een stralend zonnetje reden we naar Tilburg, op weg naar de vijfde "knit en knot"beurs in Tilburg.
Voor mij was het de eerste keer dat ik er kwam, en het was echt wel een hele toffe beurs.
Heel wat moois bewonderd, ontelbaar veel bolletjes wol bekeken (en af en toe ook wel stiekem gevoeld ;-)- zo zacht!!)




Gezellige drukke bedoening met heel veel lachende gezichten...





tja, van zovéél wol-,haak-en breigeweld wordt een mens superblij!

Voor mij was de aantrekkingskracht naar de "stip en haak" kraam bijzonder groot! Als je mijn vorige blogpost las, weet je meteen waarom ;-)
ik mag mezelf wel een "superfan" noemen, denk ik. Helemaal verknocht aan die prachtige knuffeldiertjespatronen die Herriët ontwerpt!
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar ik laat jullie toch graag even meegenieten:







Onnodig om te melden dat ik thuiskwam met superleuke spulletjes én superveel haakgoesting !


tot binnenkort, met hopelijk weer wat nieuws om te tonen!
lieve groet,
Hilde

2 opmerkingen:

  1. Hilde!
    Ik kwam af en toe kijken, maar het laatste jaar was dat wat uit mijn gedachten geslopen en net kwam ik je tegen in een blogrol en mijn hart maakte een sprongetje ♥. Ik hoop dat het wat met je gaat, en dat je ziekte wat binnen de perken blijft en je nieuwe werk goed bevalt. Héél fijn je te horen/lezen/whatever.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is al een oude post. Maar ook ik ben fan van Stip en Haak. Zulke leuke amigurumi's en zo makkelijk uitgelegd voor een beginner. Mijn grote liefde daar is Rudolf het Rendier die ik nu al bijna 10 keer voor diverse mensen en kinderen heb gemaakt, steeds een beetje anders zodat niemand precies dezelfde heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!