maandag 5 november 2012

post

Ik wil hier echt weer niet in herhaling vallen, maar het moet me toch effkes van het hart: ik heb duidelijk een haat-liefde-verhouding met onze brievenbus!
Trouwe volgers zullen het eerder al gelezen hebben....het openen van onze brievenbus kàn voor hartkloppingen zorgen ;-)
Die angst is er al geruime tijd... en dateert van een traumatische ervaring die wij hier ten huize van miekemoeche opliepen...
Ja, 't zit zo: op een mooie zomerzondag (al meer dan een jaar terug, hoor), besloten we nog 's gezellig een uitstapke te doen. We gingen naar Erps-Kwerps! (daar waren we nog nooit geweest, en dat klinkt zo mooi hè)...we genoten er van schitterend openluchttheater in een stralend zonneke! Dus wij tevreden naar huis terug. Manlief toert graag wat rond met de wagen ,dus wou hij een ander wegske terug naar huis nemen om wat te sight-seeën...daardoor passeerden we de ring rond Leuven (!)
...én wij houden wel van Leuven, zunne!
Dus tuf tuf tuf, ongeveer d'een halve ring rondgereden....gezellig...beetje gas teruggenomen, want tja: hoeveel moogt ge daar nu weer rijden? Enfin, richting Limburg, en veilig thuisgekomen. Perfect!
Tot we een dikke week later de brievenbus opendeden op dag1 => vensterenveloppeke met snelheidsovertreding ... óp de ring rond Leuven. Verdikke toch! Maar ja, niks aan te doen, we troostten ons nog dat het nog niet zó erg was, wel jammer maar ja :-(
Volgende dag: brievenbuske open => vensterenveloppeke dat verdacht véél op dat enveloppeke van de dag ervoor leek...met ...inderdaad: snelheidsovertreding nr 2!!!!!!!!!!!!!!
TOEN viel 't niet meer mee hoor, dat kan ik je garanderen! Bovendien staat er dan op die brief exact uitgelegd wààr je de overtreding beging...en kwamen wij tot de vaststelling dat we nog een hééééél stuk verder de ring gepasseerd waren.
Voilà, en daar krijgt ne mens dan een TRAUMA van, want de volgende dag durfden wij de brievenbus eigenlijk niet meer zo goed gaan leegmaken...

Maar...waar ik het eigenlijk over hebben wou, is dat het vandaag helemaal géén trauma was om de brievenbus te openen, want er zat een grote ENVELOPPE in van Martine. Ik won laatst haar superleuke give-away en mocht voor 20 dollar kiezen in het winkeltje van Pretty you. Kijk maar ne keer wat ik eruit koos:

paarse uiltjes, labeltjes met "live your dream", fruitkraaltjes in vrolijke kleurtjes, schaartjes -en knoopjesbedeltjes ,rode metaaldraad en een stuk of zes sleutelringen...



Echt wel een give-away naar mijn hartje!!!

allemaal leuke spulletjes die ik bij het knutselen nog fijn ga kunnen gebruiken. Je ziet ze vast nog wel eens verschijnen hier.

En wat nog leuker is, de volgende dagen ga ik maar al te graag de post uithalen, want ....jawel, ik won nog een toffe give-away bij Catherine, dus.....spannend !
(en ik hier enkele maanden geleden nog verkondigen dat ik nooit iets won, maar wel geluk in de liefde heb! Hopelijk draait het gezegde zich niet om ;-))

tot de volgende keer
Hilde


10 opmerkingen:

  1. Schitterend, Hilde!!

    Ann Kempeneers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah, jij bent 't! ontmaskerd!!!
      merci voor de reactie, dat is plezant!

      Verwijderen
  2. Kijk! Dat is pas leuke post!!!
    Dat maakt de brievenbus zeker leuker!!!

    Veel plezier met je leuke aankopen/krijgertjes!
    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig leuke post om al die trauma's wat te verwerken ;-)
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat ... fijn hé zoveel leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat dat gezegde niet omdraait :-) Een mens mag gerust geluk in het spel én geluk in de liefde hebben :-) Geniet ervan. En ik ga dan nu mijn snelheidsboete betalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij snelheidsduivel :-)
    Maar die laatste post maakt het dan wel weer een beetje goed, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He bah, kan me jullie trauma goed voorstellen. Maar ik denk dat dit fijne pakketje in de brievenbus wel een beetje therapeutisch werkt of niet? ;) Wat heb je een super leuke spulletjes uitgezocht! Ben benieuwd wat je er allemaal voor moois mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die brievenbus er maar afhalen dacht ik, maar dan krijg je zulke leuke pakketjes ook niet meer en dat zou jammer zijn.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!