zondag 6 januari 2013

batterijtjes opladen

miekemoeche had even genoeg van alle werkstress en nam gisteren en vandaag wat gas terug...
liep wat rond in pyjama, slaagde voor een keertje in de moeilijke evenwichtsoefening tussen huishoudelijke taakjes en ontspanning...
Kussens in de zetel, lekker zacht dekentje, hondje maakte een knus nestje dicht tegen mij aan....hoofdpijn verdween langzaam maar zeker!
Ondertussen haakte ik zowaar 12 bloemenhangers, elk in een ander kleurtje...
dompelde namiddag het huis in een heerlijke appelkaneeltaart-geur met een versgebakken taartje uit de oven...
maakte nog wat foto's van miekemoechecreaties....
Nu nog een berichtje op de blog om een geslaagd rustig weekend af te sluiten....maar stuit hier op een probleem: luk er niet in om mijn foto's te uploaden....Jammer, het wordt dus noodgedwongen een "droog" tekstberichtje :-(

Maar, geen nood, jullie hebben het nog van mij tegoed...
en ik, ik hoop dat ik morgen weer kan "volgen" in de "grote stressy chaos"!

lieve groetjes
Hilde

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde,
    Ik had gisteren hetzelfde probleem, of was het al eergisteren. Ik heb mijn foto's eerst geupload naar een picasa webalbum en dan vanuit de blog foto's ge-upload vanuit het picasa webalbum

    Succes
    Maren
    PS en soms moet ne mens zijn batterijen eens goed opladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon vandaag ook mijn foto's niet up-loaden zoals ik gewoonlijk doe. Het zal dan misschien aan blogger liggen als ik niet de enige ben. Het is me gelukt om mijn bericht in html om te zetten, dan kon ik wel foto'z uploaden.

    Heerlijk zo een pyjama- langzaamaan-alleen mijn goesting-dag !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha. Zelfde probleem hier...met internetexplorer werkte het uploaden niet, op de andere computer met FireFox werkte het wel...
    Je weekend klinkt heerlijk...vooral die taart...hmmm...

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idem hier, zowel het lang in pyjama lopen als het upload-probleem ;). hopelijk heeft het deugd gedaan en kan je er nu weer tegenaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kon via Firefox geen foto's uploaden maar via Google Chrome wel... Geen idee hoe dat komt...
    Hier ook lekker de batterijen opladen... Doe rustig aan en geniet!! =)

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!