woensdag 23 oktober 2013

plezier én PECH

oh, wat is prullen met papier toch fijn!
Daar wordt ik rustig van, zo'n beetje knippen, beetje plakken, beetje stikken, beetje rijgen, beetje vouwen...en dan krijg je zo van die leuke resultaten...waar je vrolijk van wordt!

Tot dusver ging het helemaal GOED!

Maar helaas....
hoeveel PECH kan je soms hebben?
de geknipte lapjes lagen al een weekje op wat free-time van mij te wachten...
want reeds zolang zag ik er naar uit om "recept nr zoveel" uit het schitterende boek "Zo geknipt" te maken.
Vol goede moed ging ik aan de slag
en ik zag dat het wonderwel goed ging
en dat het resultaat mij wel zou aanstaan (hetgeen bij mij niet zomaar altijd het geval is, 'k ben namelijk nogal kritisch op mezelf hoor)
zondagnamiddag heerlijk gestikt
maandag op m'n extra vrije namiddag, gebrand om eraan verder te gaan...
en toen...
was ie bijna klaar, "de tas met verzonken rits" moest enkel nog de schouderriem bevestigd krijgen....
ik naaide het keergat in de voering dicht....
en trok de rits eens dicht
en toen nog eens open
en toen....
RITS STUK!!!!!!!
oh jeeetje
ik kan je niet vertellen HOE ontgoocheld ik ben!!!!!!!!!!

nochtans is het zo een mooie tas geworden....
dus zit er niks anders op dan te gaan lostornen......heel veel lostornen
en dan met (een beetje minder veel) moed het euvel trachten op te lossen!
Agggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

"vind ik NIET leuk"

13 opmerkingen:

  1. ow dit had ik laatst dus ook, heb het zó in een hoek gegooid hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan ik mij best voorstellen....was hier ook bijna het geval!

      Verwijderen
  2. Ik probeerde dat op te lossen met velcro dan....maar een rits eruit halen....nee danku

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hè jakkes, dat kan ik dus niet hè...dan weet ik zo al dat ik die tas nooitoftenimmer uit de kast haal....en daarvoor wil ik hem té graag HEBBEN!
      Dus er zit niks anders op...

      Verwijderen
  3. Och, ik zou op de kast zitten denk ik...
    Sterkte met tornen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai toch... Even doorbijten en dan heb je er wel een heel erg mooie tas bij, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beuh! toch maar doorzetten, maar niet op een dag dat je er nog ongelukkig over bent want dan gaat het sowieso fout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaaah wat een frustratiemoment! Heel veel succes met het herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt allemaal voor jullie steunbetuigingen bij het lostornen!!! hahaaha
    wordt vervolgd......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das wel heel erg... kom wel goed ik ga duimen :)
    Wel een zeer mooie tas!

    Mijn haakwerk gisteren ook weer moeten uittrekken veel te veel steken ... vandaag nog geen tijd gehad (garen is bijna versleten)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me je frustratie goed indenken! Succes. Je papier creaties zijn tof. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh wat jammer!!! Maar het gaat je lukken, die kapotte rits eruit, nieuwe erin en je gaat dubbeltrots zijn :-) x

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!