zondag 22 juli 2012

eindelijk ZON

wat boffen wij toch: net aan onze felbegeerde vakantie begonnen én hop het zonnetje is daar!
ik maak graag van de gelegenheid gebruik om nu EINDELIJK het bewuste miekemoechekastje (weetjewel?) de demonteren en aan een uitgebreide schrobbeurt te onderwerpen...Amai, ben al enkele uurtjes bezig...wat zijn er véééél hoekjes en kantjes aan zo'n secrétaire-kast !
Pfffff, dat belooft voor het verfwerk....
ik besluit om het te proberen met een dit superprodukt, er komt toch vééél vanaf, dus...
nu een goede primer aankopen en hopelijk moet ik dan niet te veel schuren...

dus wordt vervolgd (wel wat geduld hebben , please!)

7 opmerkingen:

  1. Komt helemaal goed! Gewoon opkuisen met de solarine en dan een primer zetten en schilderen!
    Véél plezier! Ben alvast al benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel, je hebt het ideale weer gekozen om het meubel te monteren. Ik kijk al uit naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof hè zo'ne secretaire, ik heb er ene met nen hoop schuifkes nog bij ook, nen hele grote,ik begin er niet meer aan om hem op te knappen
    zeg als antwoord op je reactie: is dat daar bij hexagoon dan altijd zo druk, pfff, ik hoopte dat het met het begin van de vakantie en de solden te maken had, maar als dat altijd zo is, aiai dan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Veerle, ik weet niet of het altijd zo druk is daar, vorige keer had ik geluk, toen was het best kalm. Maar de andere keren was't niet te doen. Je kon amper draaien of keren. Toch blijft het een geweldig winkeltje!

      Verwijderen
  4. nog vergeten, ik ga je blog eens goed doorbloggen(doorbladeren, zeggen ze dat?) want er staan precies heel toffe ideetjes op, maar nu ga ik in het zonneke liggen, want ik zie nog niet rood genoeg :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je me bent gaan volgen (volg jou nu ook) en meedoet aan de give away!

    Succes met je kastje. Ik heb er ook net een onder handen gehad. Die laat ik nog een keer op m'n blog zien.

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!