woensdag 5 februari 2014

haken en fimo


ziezo, dekentje (of wat het toch gaat worden) is alweer enkele rijtjes langer,
weekje 5 is bijna om ...en de haakpen wacht ongeduldig op nieuwe instructies ;-)

Gisteren had ik een dagje vrij en begon 's morgens met volle moed en energie voor tien aan een grondige poetsbeurt, ramen werden gelapt, matten geklopt, wasmachine draaide op volle toeren, de stofzuiger kon amper volgen, 
enfin, ...je kent dat wel hè, de lente hing precies al in de lucht en ik had er voor een keer echt zin in...
dus tegen een uur of drie in de namiddag was ik tevreden over mezelf (hahaha) en  was het tijd voor wat anders.
Mijn juf-in-spé-metekind-nichtje (weet je nog?) kwam gezellig langs en we hadden best zin om nog 's wat te knutselen!
Ik haalde nog eens mijn fimo-doos tevoorschijn (dat was echt wel héél lang geleden!) en 
omdat we beiden in onze "uiltjes-periode" (?!) zijn
hebben we maar wat uiltjessleutelhangers gemaakt...
en plezant dat dat was!

Doen we vast nog een keer!
(alleen jammer dat de klei zo hard geworden is, we moesten ongelooflijk lang kneden eer hij een beetje bewerkelijk werd :-( ))


3 opmerkingen:

  1. Oh tof zeg, zo n knutselnichtje ! Dekentje wordt wel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die uiltjes mooi! Ik sta nog iedere keer versteld als ik mijn mooie fimo pen bekijk die ik van jou heb gekregen. Ook de ketting draag ik nog heel graag en telkens weer krijg ik daar leuke reacties op! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!