vrijdag 28 februari 2014

uiltjes uiltjes uiltjes...

Ik krijg er maar geen genoeg van,
uiltjes zijn toch echt wel "in" bij mij !
dus na enige twijfel bij het zien van zovéél leuke knuffels


 in het schitterende boek van Inge en Marina,
bleef ik toch bij mijn eerste gedacht, en begon met meneertje uil!


dames en heren,
appels en peren (hahaha)
ik stel jullie graag voor aan TIJL uit het KNUTSELBOS


het was zo plezant om hem op de wereld te zetten! Echt wel een leuke bevalling :-)

En Marina en Inge hebben een héél boek vol van dat moois! Echt de moeite!
Het was trouwens heel leuk om vorige zaterdag langs te lopen aan hun vrolijk opgesmukte signeertafel in de boekhandel te Hasselt.
Fijn om nu ook kennis te maken met Marina!
Echt wel een top-duo, die Inge en Marina!
Twee supergezellige dames met héél veel creativiteit in de vingers...en "the mind".
Ik deed mezelf een knap gesigneerd boek kado en werd nog verwend met een schattig ienie-mini-boekenlegger-uiltje (naar de hand van Inge herself!)

Nu had ik veel eerder ook al het idee gehad om de fimo nog 's boven te halen, dat lazen jullie hier trouwens enkele berichtjes geleden al. En ik dacht al dat die uiltjes van mij klein waren....pfffffffieuw, amai, het zijn REUZEN in vergelijking met die van Inge! Het is een kunst op zich om zulke petieterige fijne dingetjes te maken, en Inge is daar een echte krak in!

Laatst maakte ik nog een probeerseltje, en deze keer géén uiltje, maar ook zo'n favorietje van mij: een baboesjkapopje!


De overige fimo-uiltjes liggen hier nog om verder afgewerkt te worden tot volwaardige miekemoechesleutelhangers.
Eéntje is reeds helemaal af, en heeft al een bestemming.
...en de "ontvanger" was er blij mee ;-)


wel...zullen we nu nog 's wat verder gaan haken? vandaag al week 9 van de CAL! Joepie!

oh ja, ook nog vlug vertellen: op zolder vond ik een schat! Allemaal lapjes stof van misschien 20 jaar geleden...tja...jullie weten dat ik niet goed kan weggooien hè! Enfin, ik ben er eigenlijk best nog blij mee, wist helemaal  niet meer van hun bestaan af, maar kan weer even verder met dit stapeltje blauw en groen in retro :-) ze kregen een lekker sopje en werden netjes gestreken.
Wie durft te beweren dat je van stofjes TEVEEL kan hebben???

that's all folks!
see you later....with more news.

8 opmerkingen:

  1. Ik zou zoiets NOOIT durven beweren !!! Misschien moet ik ook nog eens op zoek gaan...wie weet wat ik vind !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uil echt leuk gemaakt ... en inderdaad ik ben heel blij met mijn miekemoeche sleutelhanger hij is nog veel mooier dan op de foto... popje is ook leuk gemaakt :)
    Het was weer een fijn weerzien namiddag hopelijk kunnen we dat nog heel dikwijls doen!
    Fijn weekend, tot gauw lieve Hilde,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een knapperd van een uil die je daar hebt gemaakt ! Toffe sleutelhangers ! En wat een leuke vondst deed je daar op zolder. Daar maak je vast nog heel toffe creaties mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om lezen, lief lief :)
    Creativiteit werkt aanstekelijk, fimo daar wil ik ook nog wel eens mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kereltje!
    Enne die fimo van Inge Snuffel, niet te doen hé, ik heb hier ook zo'n ienemiene ding. Zucht, die fimo, daar ga ik maar braafjes vanaf blijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaa uiltjes zijn en blijven altijd leuk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je uil is zeer mooi geworden;leuke kleurencombinatie! Zo een mini uiltje en baboesjka in fimo wil ik ook wel eens uitproberen...leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige vondst!! Daar kan je nog veel supertoffe uiltjes mee maken :-) Zo jammer dat ik niet dichterbij woonde, ik had ook wel graag naar de signeersessie gegaan. Marina ken ik al heel goed ondertussen, maar Inge heb ik nog nooit in het echt ontmoet, moet heel fijn geweest zijn! Nog veel plezier met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!