vrijdag 20 januari 2012

MORGEN

Ik snap er niks van...ik heb het gevoel alsof IK stilsta terwijl de wereld rondom mij voorbijholt ! Januari neemt een sprintje met mij ! Seffens is de 1ste maand van het kersverse 2012 al voorbij, en miekemoeche komt niet verder dan fantaseren over wat ze allemaal nog graag zou doen....daar blijft het dan ook bij.
'T is niet dat ik niet zou willen, hééél graag zelfs, maar ik heb zo het gevoel dat er altijd wél iets tussenkomt ! Elke avond denk ik, MORGEN gaat het lukken om nog eens achter de naaimachine te kruipen, of wat fimokralen te rollen, of te vilten, of .....1001 ideeën bonken, rennen, springen, gillen, lachen, gieren...door mijn miekemoechekeshoofdje....
WEL, je gelooft 't of niet, maar ik voel het : MORGEN zal het er ECHT van komen, MORGEN maken we tijd !
Nu maar vlug beddeke in, fijn crea-dromen over MORGEN !
Hopelijk kan ik jullie vlug weer een fotoke of 1.2.3... laten zien???!!

2 opmerkingen:

  1. hey Hilde,
    Er is niks mis met af en toe een pauzeke pakken he! Jaag je er vooral niet in op, je hebt nog zooooveel tijd om al je ideen uit te werken :-)
    Relax! afspraak bij de knappe knoopjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag zus, af en toe een pauze kan idd geen kwaad, af en toe je hersenen wat rust gunnen, want die malen constant over wat je nog doen kan, .... Daar wordt ik zo moe van ! Ben ondertussen ook wat nieuwe dingen ah testen hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!