woensdag 22 februari 2012

doorgeven maar.....

ik kreeg gisteren zowaar een  "liebster blog" award van huisjecreatief !  Heel erg bedankt Martien, je bent een schat! Ik geniet enorm van jouw blog en zou je deze award meteen teruggeven ... 't zou je alleszins enorm gegund zijn, echt waar,... maar dan zou ik me er toch al te gemakkelijk vanaf maken hè?!
Bovendien wil ik jou (en alle andere toffe volgers) laten meegenieten van nog ander creatief/origineel/gezellig/ bloggeweld.
Dus:  omdat ik ze "toevallig" (of sommige iets minder toevallig) tegen het bloglijf liep, of om de volgende redenen stuur ik grààg mijn liebsterblogaward door naar =>

1) eenvierkantemeter omdat hierachter een GE-WEL-DIG concept zit ! (én omdat Mitsy zo een toffe madame is)

2) pluisje-pluisje.blogspot.com omdat deze blogster gisteren plots mijn 18de volger werd en  ze blijkbaar ook een knap knoopje is

3) detantevantjorven omdat ik nog héél véél op haar blog wil en kan ontdekken, én omdat ik dat zweedse wel intrigerend vind

4) liefhandwerk.blogspot.com omdat ik haar popjes zoooo ongelooflijk mooooooi vind !

5) lejardindejuliette omdat alleen haar blognaam mij al een blij gevoel geeft (klinkt zo romantisch hè)

Voilà, genieten maar !
En hopelijk geven jullie die fel begeerde award ook door ?!

tot gauw
Hilde

1 opmerking:

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!