zondag 29 april 2012

D-day

Gisteren vierden we samen met de hele familie het LENTEFEEST van mijn jongste petekind, D.!
Als meter mag je dan wel een klein beetje moeite doen, dus koos ik wat "stoerdere" jongensstofjes uit mijn stoffenla en stikte een multifunctioneel zakje ineen. Gisteren deed het dienst als verzamelzak voor kadootjes en wenskaartje voor het feestvarkentje. Maar het kan ook dienst doen als linnenzakje voor scoutsweekendje, of... turnzakje,.....of speelgoedzakje.....of.....D. aan jou de keuze!




7 opmerkingen:

  1. mooi Hilde, dat kan idd voor veel dienen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had hem net nog in mn handen en is echt heel tof, we gaan hem gebruiken als pyjama zak !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat stofke ook liggen, maar in grijstinten... leuk ideetje, komt altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en hopelijk hebben jullie goed gefeest!
    Ik was net even op je blog aan 't neuzen, je maakt mooie dingen! Mag ik vragen waar je deze prachtige tafelzeil kocht? http://miekemoeche.blogspot.com/2012/04/menina-tasje-la-miekemoeche.html
    En valt die mee van kwaliteit? Ik heb liever soepele, fijne dan van die stijve, dikke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Katja, fijn dat je graag even komt rondneuzen op mijn blogje en dat je er van geniet! en ja, we hebben fijn gefeest ! Wat het tafelzeil betreft, ik kocht dat op het stoffenspektakel. En deze is inderdaad soepel om mee te werken. De binnenkant van het tasje is een gewoon katoentje in dezelfde tekening als het zeil, dus dat is wel plezant hè! Ik ben echt wel géén kenner hoor, want eigenlijk maakte ik nog niet zo veel met tafelzeil! Hoe is 't met je kleine meid? Zit ze nog aan het zeetje?

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!