zondag 17 augustus 2014

Juliëtte II


de laatste tijd gaat er vééél tijd over mijn projectjes...
steeds veel op het to-do-lijstje,
zowel op de werkplek als thuis,
en een lichaam dat af en toe "halt" roept...
tja, dan neemt het allemaal wat meer tijd in beslag.
Maar, dan is dat maar zo!
Toch komt er af en toe nog 's wat vanonder die stikmachine gerold!

Ik begon er HIER al gezellig aan, maar vandaag werd er de laatste hand aan gelegd en werden de kamsnaps (wij zeggen er hier "pitserkes" tegen) erin geslaan. AF!
Vier Juliëttekes uit DIT fantastische boek, jullie wel bekend, toch? 

Heel tof en plezant om te maken!


 En valt er nikske op? ...nieuwe labeltjes geshopt bij Cottontrends ! Weer 'ns wat anders!


....en ik heb nog wel wat labeltjes over, dus...er is nog wel wat werk aan de winkel :-)


Ondertussen ligt er alweer wat stof geknipt klaar...
maar dat zal even moeten wachten
want 
eerst 
wat 
vakantie
vieren!

groetjes

Hilde

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Mooie stofjes!
    Geniet van de vakantie!
    Groetjes, Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, het boek heb ik ook, maar nog niks uit gemaakt... Wel tijd, maar ik durf niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar Sofie, jij kan dat! Niet twijfelen....DOEN! Allee vooruit....

      Verwijderen
  3. Prachtig! Ik wil het boek, ik wil het boek - maar moet wachten op de herdruk ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof! Ik moet mij dat boek ook eens dringend aanschaffen :)
    Tof dat je ook een blog hebt, wist ik nog niet. Heb me meteen volger gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!