dinsdag 22 mei 2012

doosjes enzo

hallo,
voilà, eerst en vooral hier het bewijs dat 't papiertje nog steeds plakt. ! Dankzij jullie "support" lieve collegabloggers, is het gelukt ;-)) Merci !
en dit zijn al 2 doosjes die ik van een jasje heb voorzien.
Hier wordt niet zomaar elk kartonnen doosje in de papiermand gegooid.... je kent dat wel, hè: ik kan er altijd wel iets mee aanvangen....
dus resultaat:
een verzameling doosjes die nog op een bestemming wachten
eigenlijk ben ik nog niet helemaal tevreden over het resultaat, misschien moet er nog een versieringske op de doosjes ? maar wat? 't mag ook niet té veel worden?
suggesties???

en dan de strijkpareltjes:
een bonte mix van kleurtjes, samengesmolten tot een schaaltje en een kommetje...
hiermee ga ik nog wel eens experimenteren, ik voel het !

en last but not least: voor wie 't weten wil: NEEN, het bevrijdende telefoontje dat mijn naaimachine hersteld zou zijn, is er vandaag nog niet gekomen ;-(  ('n mens wordt er best een beetje humeurig van (hihihi) (goed excuus hè))

1 opmerking:

  1. Als het echt nog lang duurt, mag je mijn naaimachine lenen, ik stik toch niet, ik haaaaaak alleen maar ! Wederom keimooi die doosjes, ben hier ook al eens gaan horen voor een behangboek, maar hier (Antwerpen) zijn ze niet zo vrijgevig zene, ik zal me eens moeten voordoen als een echte schooljuf, dat helpt mss wel, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!