donderdag 17 mei 2012

Terug naar af...

werd laatst geïnspireerd door andere blogsters, zoals wel eens vaker gebeurt !

dus begon vol goede moed,
zocht en vond het ooit afgedankte ikea-opbergkastje
eerst wat schuurwerk, dan laagje grondverf, dan laagje lakverf,
zocht een mooi behangpapiertje uit,
nam de juiste  maten, knipte én plakte*
en was reuze tevree met het resultaat

manlief was er ook helemaal weg van,
dus ik nog contenter
MAAR...
en nu komt het: * hier moet er ergens iets fout gelopen zijn, want,
leuke behangpapiertje kwam een beetje los en kon er zomaar helemaal afgetrokken worden !
dus.... zijn we terug naar af (letterlijk en figuurlijk)

WAT NU?
iemand een goede tip qua plakmiddel????
ik gebruikte houtlijm (lichtjes verdund), waarmee ik normaal gezien heel veel papiertjes kan plakken op allerlei ondergronden.

GRAAG JULLIE ADVIES, creabloggers !!!


4 opmerkingen:

  1. Behangerslijm, perfax? Heb het zelf wel nog nooit gedaan.. Naar mijn weten plakt dat goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat vroeger ook eens gedaan en gebruikte toen kompaktuna lijm enne het hangt er nog steeds op ;-)! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen idee welke lijm je kan gebruiken, maar wel een héél mooi papiertje! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit.
    Jammer dat het loslaat.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!