zondag 27 mei 2012

ring ring ring

enkele dagen geleden zette ik een heerlijk verlengd weekend in met een ongelooflijk aangename, en ook een beetje spannende workshop in  http://www.dezilverij.be/
Ik zat in goedlachs gezelschap en we werden echt wel in de watten gelegd door de gastvrouw, An ! We gingen aan de slag met z'n zevenen, de ene al wat ervarener in zilverkleien dan de andere, en uiteindelijk ging iedereen supertevreden naar huis met zijn eigen juweel.
Het is best wel wat anders dan met fimo-klei werken hoor! Alhoewel, dit ook echt naar méér smaakt...
hier zie je mijn ring die ik nu trots om mijn vinger draag.

Eigenlijk is het een beetje een aan de tijd aangepaste surrogaattrouwring: de drie kleine lila steentjes staan symbool voor ons gezinnetje van 3,... het kringelpatroon geeft onze verbondenheid weer, onze weg die we samen afleggen....geen rechte weg, maar ééntje met kronkels en onderbrekingen,...
en ja, ....de echtgenoot vond 'm ook schitterend en ziet het misschien nu toch wel zitten als ik mij aan een versie voor hem waag ;-)
(sorry voor de slechte kwaliteit vd foto's...ik en mijn klein eenvoudig toestelletje doen ons best :-)

1 opmerking:

  1. Heel leuk geworden zeg!
    Misschien dat ik mij ook eens aan zo'n workshop waag :-)

    Liefs Bianca
    van Atelier Mama Bee

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!