woensdag 17 oktober 2012

rood

Hebben jullie dat ook soms dat jullie maar geen goede titel vinden voor een nieuw blogbericht?
Tja, ik wèl....heeft "ongetwijfeld" met mijn "getwijfel" te maken hebben ! Misschien wil ik de lat té hoog leggen ( is absoluut niet verstandig van mij gezien mijn onbestaande sportprestaties!)...enfin, het plaatje moet voor mij altijd hélemaal kloppen vooraleer ik tevreden ben....pfff, is toch wel vermoeiend en ontgoochelend soms hoor... vanaf nu gaan we dat perfectionistisch gedoe af en toe eens overboord gooien en flappen we het eerste het beste titeltje dat in ons opkomt erop.... DUS...'t werd ROOD vandaag !

Het gaat jullie allemaal duidelijk worden (allé, tenzij je last hebt van kleurenblindheid) wat de link is met onderstaande foto's:

enkele bordjes en kopje van mijn oma-koffie-servies met RODE roosjes én ik maakte een sleutelhanger/tashanger in het ROOD (fimo-en houten kralen en gehaakte schijfjes)

 en ik pimpte eens een notaboekje, vol RODE accenten,...
rozeRODE stempeltjes
 en nog...RODE lettertjes op het paginalint! (met een waarheid als een koe: c'est l'amitié qui rend les choses simples!)

 en een klein mapje (origami) met verrassingslabeltjes en een uiltje
beertje is moe en ligt te snurken in het kopje met RODE roosjes.... hoe ROMANTISCH !

Van die notaboekjes ga ik er nog wat maken, want dit is ongelooflijk leuk om te doen!!!

bye bye, tot de volgende keer
Hilde

17 opmerkingen:

  1. Lol, en ik maar denken bij het lezen van de titel dat het vast en zeker over iets blauws zou gaan... Nee hoor grapje. Goed bezig geweest! Erg leuk al die RODE accenten! En dat beertje is superschattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind beertje ook geweldig...was hem even kwijt, maar gelukkig vond ik hem laatst toevallig terug! Ik hou enorm van alles in het "klein". Ik betrap mezelf er vaak op dat ik heel vaak zelfs verkleinwoorden gebruik ! Tja, naar mijn gevoel lijkt dan alles gezelliger, leuker, liever, .... :-)

      Verwijderen
  2. Ja ja dat ken ik! Rood is een mooie kleur. Die sleutelhanger is prachtig. Je bent zo goed met fimoklei. Ik heb van jou toen die ketting met oa fimokralen en die pen gekregen. Iedere keer als ik ze zie vraag ik me af hoe je dat toch zo mooi voor elkaar krijgt. je notitieboekje ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer leuk gemaakt... niet altijd perfect willen zijn is beter maar niet makkelijk hé!
    Vanwaar heb je het notaboekje?

    Ik wil masking tape met ballonnetjes... weet jij waar ik die kan vinden?

    Stoffenpaleis in Hasselt kan je de auto parkeren aan de winkel... ben er net geweest maar wacht tot na het stoffenspektakel met aankopen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. notaboekje kocht ik op het boekenfestijn, masking tape met ballonnetjes??? kweetniet...misschien bij "papiermier" (onlineshop)
      Je gaat vast en zeker wat vinden op het stoffenspektakel hoor!
      oh, ja ik zou mijn vrije namiddagen nog aan je doorgeven....zal ik zo vlug mogelijk eens doen, maar door fusiedrukte/en opleidingen op het werk vrees ik dat ik voor november wat ga moeten switchen... en alles wordt zo op het laatste nipperke aan ons gemeld, dus...even afwachten.
      groetjes
      Hilde
      oh ja, ben gisteren nog eens gaan zilverkleien!!! tof! ring voor Marc én voor mezelf gemaakt!

      Verwijderen
  4. rood is een kleur waar ik niet zo van hou (geef mij maar blauw) maar als ik het zo zie: toch wel tof!
    die notaboekjes zijn super zeg!!!!!
    dat servies van de oma ook......echt om een higt-tea mee te doen hè

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eigenlijk was ik vroeger ook niet zo zot van rood, maar ik ben het meer en meer gaan appreciëren ;-)) en wat het servies betreft....ik heb een idee in petto! je hoort er nog wel van ;-))

      Verwijderen
  5. Rood is niet zo mijn kleur... *steekt haar tong uit*
    Helemaal leuk die titel en het blogje!! Geweldige spulletjes geknutseld. Hier ook druk bezig met van alles maar nu eerst even de boodschappen...
    =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. naar de Hema, Maaike??? Verwen jezelf dan nog maar 's met een lekker hazelnotenkoffietje ;-))
      liefs
      Hilde

      Verwijderen
  6. Voor mij is jou titel niet zo belangrijk hoor, elke keer ik je naam zie staan, klik ik toch :-) Maar het is soms wel moeilijk ja. En waar is het rode strikje voor beer? :-) Mooi dat notaboekjes de sleutelhanger vind ik ook heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beertje heeft een mooi plekje uitgezocht! Ik vind het heel herkenbaar, want ik heb soms ook last van twijfels als ik een blogtitel moet verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oef, gelukkig ben ik niet de enige twijfelaar ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke rode dingen in dit rode blogbericht :)
    LOVE rood <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk blogberichtje met passende titel...
    De fimokralen zijn heel mooi. En die boekjes, groot gelijk. Wat je graag doet moet je nog doen. We moeten geen dingen maken tegen onze zin...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!